Tisdag

0kommentarer

Jag vill att löppning ska bli min grej, så idag bestämde jag mig för att testa. Skippade träningen och gav mig ut runt Nydalasjön istället, solen sken och vädret hade inte kunnat varit så mycket bättre. Dock vet jag inte hur långt det är men det räckte iallafall för mig :) Känslan av när man kommer tillbaka igen är väldigt skön, jag pressar mig själv hela tiden. "Okej, du får springa dit sen får du vila" sen när jag kommit dit så springer jag ännu lite längre.

Vi hade en föreläsnng om stress igår där det talades om vad som är stressande för oss. Vi fick i uppgift att skriva upp 5 saker som stressar oss mest, jag skrev upp:
1. Tiden
2. Träning
3. Skolan
4. Press
5. Prestation
Jag är nästan alltid stressad över tiden, jag hatar att vara sen och om jag är det så går jag helldre inte dit. Träning och skolan är också två saker som också kan stressa mig. Om jag inte tränar blir jag stressad över de, och om jag tränar istället för att plugga blir jag stressad över de.
Men som det sas igår så behöver man lite stress, iallafall jag för att kunna göra vissa saker :)











I love Astas pappas solbrillor, jag känner mig så snygg!

Kommentera

Publiceras ej