Uppsala del 2

0kommentarer

Helvetesnatten var det ja......
Jag vaknade vid 3 tiden av att jag hade så sjukt ont i magen, det hjälpte inte hur mycket jag än vred och vände på mig. Efter att ha legat där ett tag helt klarvaken och med en stor smärta tog jag alvedon och klädde på mig, lämnade hotellrummet och traskade runt i hotellet och satt även på trappen utanför för att få lite luft. Men det släppte inte, till sist bestämde jag mig för att sätta mig i fåtöljen i rummet, där somnade jag en kort stund innan ja la mig i sängen igen. Efter att ha varit uppe och vaken i ungefär 2 timmar somnade jag.
Var inte speciellt munter när jag vaknade med samma smärta och illamående på morgonen. Laddningen inför matchen var inte den bästa, trots det så spelade vi iallafall bra i första set, magen kändes inte av alls. Efter matchen mådde jag lite dåligt men sedan släppte allt, guuud så skönt!

Varför ska man behöva ha den där jävla smärtan bara för att man har en viss vecka i månaden?! Iallafall hoppas jag smärtan var av just den anledningen, för då vet jag vad det var annars var det sjukt läskigt.



Resan hem var seg och jag hann med att se två stycken filmer, Patrik 1,5 och John Tucker must die. Det är skönt att ha en bärbar dator så man kan titta på nått i de där 7 timmarna man åker. Ska även visa en liten bild på min kära lilla tönt:


han satt med läslampa och pluggade fysik på vägen hem och underhöll mig inte = inte braa! Men han är iallafall duktig och gör det han måste, jag hade inte ens en tanke på att ta med mina böcker. Det finns något som heter ledighet!! ;)

Kommentera

Publiceras ej