Uppsala del 1

3kommentarer

Som sagt så var jag i Uppsala i helgen för att tävla. Jag hade verkligen sett framimot den här helgen, den skulle blandas med baminton, shopping, vänner och lite fest. Men det var inte riktigt som jag tänkt mig, vissa av delarna i mitt upplägg lyckades jag följa med vissa fick jag helt enkelt stryka.
Shoppingen fick jag lägga ner helt då jag inte hade tid att springa runt och ens kika, men det var kanske bra då ekonomin ska kunna hållas också.
Sen var det där med festen, vi hade planerat att fest något som kanske anses konstikt och inte så bra när man är på tävling, att man planerar att fest. Grejen är den att vi alltid (oftast) brukar åka ur tävlingen på lördagen och då kan man ju lika gärna ha lite skoj. Anledningen till att det inte vart nån fest var att jag och Yo hade gått vidare till spel på söndagen, så vi lät de andra ta över den delen istället och av det jag hörde så lyckades dom ganska bra :)

Vi gjorde oss klar istället för att gå och äta och bara mysa runt i Uppsala istället. Efter en stor mumsig kebabtallrik var jag mätt och belåten och vi begav oss mot domkyrkan för att kika lite, den är mycket vacker (hhe fint ord val).



Uppsala är verkligen en väldigt fin stad, jag tror nog att jag underskattat den lite. Bra att Hanna och Asta ska flytta dit så jag får möjlighet att komma o hälsa på :) Det är även en stad jag skulle kunna tänka mig att bo i ett tag, jag står ju redan i bostadskö där, så vem vet! ;)



Vi gick iallafall hem och lekte lite med våra datorer, satt som två dönickar i sängen med en varsin data i knät. Ska även meddela att mitt favoritsnacks mumsades de på, NATURGODIS!!! Sedan blev det lite sömn innan helvetesnatten.

3 kommentarer

Titti

11 May 2009 17:53

My, du måste hälsa på mig om jag flyttar också...... host!!!!!!

Titti

11 May 2009 17:54

My, du måste hälsa på mig om jag flyttar dit å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mysan

12 May 2009 15:31

Titti! Självklart ska ja hälsa på dig också! I miss you!

Kommentera

Publiceras ej