Today

2kommentarer

Är det inte hemskt lämpligt att ha någon som lagar mat, diskar och sedan tvättar åt dig?! Då kan jag berätta att det är väldigt lämpligt. Sedan att det är din mamma är bara ett plus, då frå du umgås med henne också.

Efter att ha fått liv i Mamma och vi gjort oss klar cyklade vi ner mot stan. Mamma var lite ovan med att cykla tror jag, hon körde så försiktigt och bromsade i varje nedförsbacke. Sägs det inte att man blir försiktigare med åren..isåfall vet jag vad jag har att vänta.
Nere på stan gick vi runt i ett behagligt tempo och shoppade en del, lunch på droskan för att sedan fortsätta för lite mer shopping. Är det inte jag som är fattig student?! Jorå det kommer synas i slutet av månden, ge mig en miljon minst att shoppa för!!!!

Nu sitter jag här och väntar på Yo, stackarn hade tappat nycklarna....Skippar badmintonen då motivationen inte är på topp! Får bli lite gym och ev. lite jogg :)

 
Snart lillebror kommer jag hem :) Bara 1 ½ vecka kvar nu...

2 kommentarer

Nadia

26 May 2009 16:39

haha jättesöt jo!

Ne jag vet det var verkligen mkt länge sen nu=/

porre

26 May 2009 16:51

Haha myyy nu är jag med i bloggklubben också

Kommentera

Publiceras ej