Söndag

0kommentarer

Igår var det grill och lite mys som stod på schemat. Det var KulturNatta nere på stan med en massa folk och olika musikuppträdanden. Emlan och jag fastnade vid rapp-scenen vi, vi saknade vår outfit bestående av byxor med häng, stor t-shirt, hood och stora hörlurar. Dock kunde vi redan hur vi skulle få med oss publiken med vårt "E-yooo".
Men kvällen på stan var ingen hit alls.....

Idag vaknade jag och var ganska pigg, smsade Sandy om vi skulle ta en lite promenad, men dne sovtutan låg och sov. Så jag passade på att ta med mig frukosten ut i solen, men det var fler än jag som tänkte ta vara på vädret, nämligen alla småkryp...blääää
När Sandy vaknat cyklade jag dit och vi satt i solen och stekte och var även runt och gick lite. Var sedan ner på ängarna för att spela lite brännboll, vi spelade inte på topp och framför allt inte jag. När jag kom till Sandy hade hon lagat lunch åt mig, vilken sötis! :)
Vi var sedan ut och gick en långrunda i det väldgt konstiga vädret, tror Gud där uppe inte är riktigt vet vilket väder han vill ha, antingen är det regn eller sol eller varför inte både och samtidigt!?!

Kommentera

Publiceras ej