skola skola plugg plugg

0kommentarer

hehe nu tog jag i, har iallafall suttit med gruppen på förmiddagen och gjort klart vårt arbete. Det är nämligen så att vi ska ha en workshop dag med elever ur en gymnasieklass då vi ska "stärka individen i gruppen". Vi har nu gjort en powerpoint presentation som vi ska redovisa med på torsdag, och vem trodde att jag var så haj på de?! :)

Var även på sista träffen med psykstudenterna idag, vi fick göra en liten utvärderning på hur vi tycker att det vart och så. Visst har man lärt sig saker, men att lägga något sådant på vårt schema utan att det är obligatoriskt är inte toppen. Inget man prioriterar när man har annat att göra kanske, trots det har jag vart där varje gång, duktigt Mysan :)

Mamma, jag och sandy var även på BodyBalance, skönt att få sträcka ut alla stela leder. Hem för att äta och sedan ner på Ängarna där 2 ½ timmes brännboll väntade, jag hade aldrig på förhand trott att det skulle vara så kul. Nu börjar jag kunna träna på olika tekniker som gör det svårare för motståndarna att veta vad de har att vänta, naaajs!


Naee, nu blir det sova innan morgondagen som bjuder på: spining, intervju, gym, bad, droskan, funk o lite annat smått o gott! :)

Kommentera

Publiceras ej