Sista April

0kommentarer

Efter vår tenta igår drog jag och Emlan ner mot stan och åt på Droskan, mycket smaskigt. Sedan fortsatte vi mot staden för att slösa en massa pengar, solen sken och det var riktigt mysigt. Ett par sandaler, leggings och lite smycke saker fick följa med mig hem.

När jag kom hem började jag leka med smyckessakerna, det är sånt som jag inte gör annars. Vart riktigt nöjd över mitt armband som jag gjorde, idag måste jag ner till stan och köpa lite mer behövliga saker :)
Sedan vart det lite stressigt när jag såg hur mycket klockan var, smink, plattning av håret m.m skulle fixas. Slängde sedan på mig min omsydda kjol som jag är skit nöjd över. Jag gillar att vara kreativ och fixa & dona.

Mot chorren styrde jag min cykel (som för övrigt är den sämsta som finns) för lite grillning, sjukt lämpligt att bara lämna grill, kött och potatis och sedan få allt serverat, bra gjort killar! En och annan drink och cider gick i, det var en mysig stämning. Vi drog oss sedan ner mot campus där det slutade med att bara jag och Palle gick ut, men vi skötte de där snyggt och ägde stället.

Nu mår man väl antagligen som man förtjänar, bläääää ( men jag ska inte klaga, de finns dom som mår sämre)

Kommentera

Publiceras ej