Onsdag

6kommentarer

Vaknade imorse och hade en timme till godo, men så somnad jag om och fick det lite bråttom. Men jag skulle iväg o träna själv så det var ingen fara. Träningen gick bra och jag körde på i cirka en timme.
Sen var det föreläsning mellan 10-12, ganska intressant faktiskt, det handlade om elitidrottar har speciellt utvecklade gener eller om det är deras engagemang i träning som gjort dom så bra. Efter de var de lunch o möte med gruppen inför vår gruppuppgift.
Eftermiddagen var seg och jag satt mest i min säng under en filt och myste. Åkte iväg på träning och det var ett ganska hårt pass, Simon stod för träningen då Rasmus blivit pappa. Tanken var från början att ja o yo skulle ha sprungit efteråt men jag var knäsvag och orkade inte, får ta igen de imorn istället!

Imorn blir det träning, fixa ögonbrynen, käka lunch o sen brännboll.

6 kommentarer

sanna

14 May 2009 10:32

jag gillar din blogg :)

sanna

14 May 2009 14:29

ja :) :P såg att du blev kvar i elit, GRATTIS :D

Anonym

14 May 2009 18:21

ja men då är ju fan bra :D själv låg man ju typ i botten, haha! jag skyller på att jag missade tävlingarna i början innan jag gick upp ;) moahahhaaha! nejdå :P jag tycker iaf att det är bra gjort :) det är mitt mål inför kommande säsong så :)

sanna

14 May 2009 18:21

det förra var från mig :P

Sandra

14 May 2009 22:05

Wiie, fin-kudden är med på bild;D Du får snart använda den! Bara en vecka kvar! :D

Sandy

14 May 2009 22:07

Finkudden får vara med också! ;D

Kommentera

Publiceras ej