Mysan ute på drift(vift)

1kommentarer

Cykeln är min bäste vän här uppe (när den nu är lagad), jag far och flänger runt på den. Idag har den fått leda mig fram och tillbaka till iksu och sedan till Ersboda och sedan till ängarna.
Riktigt seg var jag upp imorse också, men kommer man inte i säng på kvällarna har man inget annat att vänta heller. Bröst, mage o lite rygg fick bli mina offer på gymmet, även att ja vart skrämd när ja satt i min egna lilla värld när yo kommer smygande bakom mig, kiss i byxan NÄSTAN ;)

Passade även på att fixa mina bryn idag, det var liksom på tiden. Jag är sjukt seg och värdelös på sånt där så då betalar jag helldre och får det bra. Det var för övrigt yo´s tjej som gjorde de, grymt jobbat. Jag vart nöjd, vad tycks?

hehe, sjukt ful bild må ja säga :P

Vidare mot lunch med yo och Jenny, trevligt värre. Var även o kikade tenta resultatet, and i made it. Tur att det hade sänkt gränsen annars hade ja varit körd :P
Cyklade vidare mot Ersboda för att fixa med en sladd till kameran, kom in på butiken och gick ut därifrån med ett skamset ansikte. Hur skulle ja kunna veta att närverksadeptern var att ja skulle måsta ha ström i hela tiden?! :P haha dum kände jag mig iallafall.
Efter att ha cyklat runt där borta på Ersboda bland olika affärer så fick jag iallafall med mig ett par skor hem, lika som Hanna har och nu tydligen även Asta. Vi kommer vara "de tre vännerna och Jerry" i sommar, då alinda får gå in som rollen som Jerry ;) hehe

     

Provade 4 stycken nya klänningar på H&M, jätte söta var dom, vilken var sötast?
Hittade även en bikini som ska få följa med hem en annan gång :)

Långt inlägg om min daaag
Ha de bra
Pusspuss o nyp i stjärten

1 kommentarer

sanna

15 May 2009 09:25

alla var superfina men jag måste nog säga nummer 1 och 4 :)

Kommentera

Publiceras ej