Imorn smäller de

0kommentarer

för då är det Brännbollsyran!
Ska bli riktigt roligt att spela då man hört så myckt om kring vad det är och hur stort det är. I år är det ca 350 lag med, och av dem lagen är vi rankad 6:a, helt sjukt. Förväntningarna och taggen är på topp, och vädret ska också enligt vädergudarna bli bra. Hääärligt!

Idag hade vi redovisning av gruppuppgiften som vi ska ha på tisdag och vi fick godkänt på den, vilket var mycket skönt! På schemat stod det att vi skulle hålla på mellan 8-16, men vid strax innan 10 var vi klar. Kort dag uppskattas alltid. Efter de så hjälpte jag Emlan att flytta till sin nya lägenhet, där kommer det att bli häng till hösten, myys!
Vi drog oss sen ner mot stan och droskan, efter go mat så släppte vi alla hämningar och shoppade loss. Jag köpte mig två linnen, en klänning(som jag funderar på att lämna tillbaka) och en kjol. Plus att igår shoppade jag jeans storlek 25 (!!!), men cheap monday är ju konstig i storlekarna, plus att de kommer töjja sig sen, men ändå störd storlek när jag brukar ha större annars..

Hur kommer jag klara mig utan mina babes här uppe i 12 veckor då? Emlan och Sandy, kan inte ni komma o bo i vackra Enånger hela sommaren?! ;) ja skuulle gilla de!♥

Kommentera

Publiceras ej