Igår

0kommentarer

Min dag igår skulle man kunna sammanfatta med ett ord: TRÄNING
Jag tycker det är så roligt att jag inte kunnde får nog, så igår när jag var ledig passade jag på att träna extra mycket.
Det vart bland annat morgonspinning med yo och sedan vidare till gymmet där det vart en timmes gym. Hem och åt lite innan det var dags igen för lite gym med Emlan. Åt på droskan med Sandy och var sedan med några kartonger till hennes nya lägenhet, nu är de inte länge kvar innan hon flyttar ifrån mig :( bhuuu

Hem, åt och sov lite innnan det vart Afro dance, en riktigt rolig träning. Man utövar stora rörelser och svetttas som en galning, me like. Hem och lämnade väskan innnan det bar av ner till ängarna för brännboll och lite match.

Jag förstår att min kropp är lite slut idag och att jag knappt kan lyfta mina armar, men det är så härligt! Var även ut med Emlan nu på morgonen för lite powerwalk, mysigt. Ska inte glömma att Inger också var med liggandes i Emlans tröjficka :)

En sak jag verkligen kommer sakna när jag åker hem för sommaren är iksu, vart finns det en sån anläggning hemma i Enånger? Ett gym med två våningar, flera bollhallar, beachvolleyhall, simhall med bubbelpool och att det varje dag finns sjukt många olika pass att välja mellan. Det är något jag kommer sakna!

Kommentera

Publiceras ej