Fredag = ledig dag

3kommentarer

Eller egentligen har ja haft ledigt några dagar nu, men idag kändes det verkligen som jag var ledig. Gick upp så sent som kvart över tio, ovanligt för att vara mig. Förr kunde jag sova hela dagarna men nu tar jag helldre vara på dagarna än att sova bort dom.
Mötte sedan upp Emlan för lite mat på droskan, vad sägs om Fläskfilé med potatisgratäng?! God mat säger jag! Vi vandrade sedan mot stan där vi möttes av alla andra som var ledig, var folk överallt. Ikväll och imorn är det KulturNatta här också, så det var en massa jippon runt om på gatorna.
Vi siktade in oss med på sådana där affärer man inte besöker annars, typ Bokia och liknande. Vi gick och frossade bland kalendrar, ett mål nästa termin är att ha en snygg kalender som jag faktiskt fyller i.

På gymmer körde jag mage och sedan hem för att laga mat och baka bröd. Ja, ni läste rätt, baka bröd. Jag har aldrig i hela mitt liv bakat bröd själv så det var på tiden att jag gjorde de. Har nu testat det och det var faktiskt gott, så Mysan kan baka bröd hon ;)


Nu kan ja bli medlem i Hannas klubb, hemmafruarnas klubb ;) Dock har ja ju ingen kille/man så jag får skaffa en egen klubb, typ singlarnas bakklubb ;) hehe

Var även och kika in hos Sandy i hennes nya lägenhet, mysigt hon hade! Tur att ja har min kudde som jag gjort till henne så jag har nått att sova på när jag är dör ;) hiihi, men sötis!

Pusss Mysan♥

3 kommentarer

Sandra

24 May 2009 00:31

Meeen, kom hit och baka bröd hos mig också;) Såg mumsigt ut de Mysan! :) hoppas ni har de skoj ikväll!

Anonym

24 May 2009 18:55

Har den redan börjat mögla ;D

Hanna

02 Jun 2009 14:12

haha, du å ja mysan;)

Kommentera

Publiceras ej