Deg

6kommentarer

Idag var första dagen på jätte länge som jag inte ställt väckarklocka för att jag måsta gå upp, känslan att inet behöva göra det är obeskrvlig. Den här dagen har verkligen inte varit fylld med något "måste-göra" saker, utan jag har tagit dagen lite som den kommit. Har städat plus möblerat om mitt rum, passat på att tvätta och laga mat. Nu saknas det bara att jag ska dammsuga, men det är nån (jävel) i min eller den andra korridoren som tagit den. Så om du som tagit den läser, lämna tillbaka den! I need it!

Den här helgen har varit en bra helg fylld med en massa mys och även lite dans. Ska inte glömma brännbollen, den plus löpningen i onsdags har gett mig träningsvärk så jag knappt kan gå idag, de är hårt att ligga på topp!

Nu ska ja sova för att sedan gå upp och gå och träna med Sandy imorn. Hon har äntligen kommit tillbaka till Umeå efter en helg hemma, me like! Välkommen hem gumman! :)

Natti natii

6 kommentarer

Anonym

04 May 2009 18:56

Tack gumman, skönt att vara tillbaka så vi kan ta våra sköna prommisar! :)

Sandra

04 May 2009 18:57

Tack gumman, skönt att vara tillbaka så vi kan ta våra sköna prommisar! :)

Sandra

04 May 2009 18:57

Märkte även nu att det inte går att ta bort inlägg:P haha, ajja du får många från mig idag helt enkelt!

Hanna

04 May 2009 19:00

hello! hur har du möblerat om då? jag tror att vi åker på fredan, men de är inte riktigt bestämt ännu. Men har du tänkt att gå ut på lördagkväll? pusspuss

titti

04 May 2009 22:03

Kom hem till mig!!!!!! <3

titti

04 May 2009 22:04

Kom hem till mig!!!!!!!!!! <3

Kommentera

Publiceras ej