Day

0kommentarer

Jahapp  nu sitter jag här i sängen på hotell Linné i Uppsala. Har nyss vart och lämnat Hanna vid bussen och sedan gått i rask takt tillbaka i regnet. Det tog oss 6 ½ timme att ta oss ner hit.
Imorse var jag, Sandy och Emlan på spinning, lite hårdare än vanligt faktiskt, kan bero på att jag var lite trötter. Vidare mot kommunikationsövningar på idrottspsykologin. Jag och Mallan fick ställa frågor och spela upp olika senaríer för och mot varandra. Mycket lärorikt och bra inför våran kommande uppgift men även för framtida jobb. Läraren gick runt och skrattade när vi gjorde den sista övningen, då en av oss skulle agera på ett visst sätt och samtalsledaren skulle styra samtalet dit han ville.
Lunch och sedan fotbollskik, där våran klass lyckades vinna med 3-0, bra gjort klassen. Jag vart så sjukt sugen på att spela själv, men det får vänta tills sommaren och Brovallen!

Imorn är det tävling på schemat, singel, dubbel med Hanna och mix med Yo. Länge sedan man spelade nu, ska bli roligt, det är en speciell känsla att vara i en hall en hel dag. Jag tycker om den känslan! Återkommer med resultat sen, sen ryktas det om fest imorn.......lätt övertalad?! Åh ja!

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej