Dagen idag

3kommentarer

Oj oj vad dagarna sprimger iväg och snart är det äntligen helg, vad skönt!

Dagen idag började med föreläsning om motivation, och det väcker ju många tankar just det här med motivation. Vad är det som motiverar mig att fortsätta spela badminton trots alla förluster? Det var iallafall en ganska bra föreläsning. Åt sedan lunch på skolan, inte så ofta det händer. Passad även på att äta glass i solen idag, tror jag slog rekord i att äta glass snabbast, hade iallafall ätit upp min innan sandy knappt börjat på sin ;)

Efter lunch hade vi föreläsning med en lärare som inet är min favorit, hon är dryg, bär ingen bh, kläderna är mog en mix av vad hon hittat, men jag är ingen dömande person inte ;) hehe. Hem och lagade mat och slappade innan Sandy ringde och sa att det var dags för promenad, så nu sitter jag här efter jag fått lite mat i magen innan träningen. Kvällen kommer tillbringas i Sandys soffa, det är tydligen hockey !!


Varnar Emlan innan hon kollar på första bilden, blunda det är något du inte gillar.


Mysans korvstroganoff, den är god, till och med hanna tycker de = det är stort!


För er som inte vet så bor jag här, bor i rummet med dörren på glänt



Förresten så lagades min cykel idag, för 60:- var det en gubbe vid universitetet som lagade den. Grymt bra deal tycker jag!:)

Nu har ni sett hur jag bor, sett min mat och träffat min cykel, nu är det dags för ett att gå! ;) haha Känner du igen den Sandy? ;)

3 kommentarer

hanna

07 May 2009 20:56

den va faktist god :) ses i morrn<3<3

Anonym

07 May 2009 21:25

Buuuhuu vilken bild :D

Sandra

08 May 2009 15:30

HAHAHAH! Kung Mysan;)

Kommentera

Publiceras ej