bra ursäkt

0kommentarer

             -Du får ta att det är stökigt här.
Mysan -Men du har ju en bra anledning, du ska ju flytta.
Mysan -Men vad har jag för ursäkt?!
              -Du var ju ut igår ju!

Härligt när man kan komma undan med sådana ursäkter. Vem orkar egentligen ha fint hela tiden? Jag tycker om att ha det annars men just idag orkade jag inte bry mig, kan bero på gårdagens festligheter.
Eftersom jag tillbringade x-antal timmar i solen med inte världens bästa mat och ett tufft spelschema på de var jag riktigt slut i knopp & kropp. Men Mysan bangar ju inte för fest inte....

Slöt upp med Emlan, Eric och Elin och mot ålidhem styrde vi oss för att sitta ute i kylan som började smyga sig fram. Vi cyklade sedan vidare mot Nydalahöjd för korridorsfest hos några klasskompisar. Riktigt bra uppslutning av klassen, riktigt kul. Lekar och sång var väl det främsta, vad sägs om "Vad heter landet där man böjer bananerna?" och "skicka älgleken".
När de andra skulle dra sig mot krogen (där jag inte kommer in) beslöt jag mig för att åka hem, vilket var ett bra val. Kom hem och somnade direrkt (dirr).

Dagen idag har vart seg och lika så jag. Mys i solen på ängarna med frukost, hjälpt inför flytt, myyyst med tjejerna ♥ framför OTH och gossip.

pösss

Kommentera

Publiceras ej