Skratt, svett o tårar

0kommentarer

Här sitter jag och snorar och är allmänt trevlig i ett alldeles mörkt vardagsrum. Kom nyss hemifrån lillan (alinda) vi har skrattat och ätit kvällsfika som vi jämt brukade göra förr. Jag verkligen älskar hennes familj, den är som min andra familj som jag växt upp med. Vi har en stig emellan våra hus som skapatas av alla gånger vi sprungit fram och tillbaka mellan våra hus. Hon bor bara ca 100 meter ifrån mig och det är det som kännts så konstigt att inte ha henne att springa till när jag haft tråkigt i Umeå, det kunde jag alltid göra när jag bodde hemma.

Vi var även iväg ock kikade på herrarnas b-lag som spelade. Tyvärr förlorade de med 4-3, trots att de ledde med 3-0, inte braa. Även att tränaren hade sagt en kommentar som sådan att de var hans fel att de förlorat eftersom han satt in avbytarna, kul att vara avbytare då liksom, inte precis! Stackars Affe som var en av dem, men han var bra ändå. Affe är lillans lillebror, men han är som min bror också.

Naee nu ska ja snart gå mot sängen om jag ska kunna ta mig upp imorn, om det inte regnar ska ja ta Lady med mig ut på en promenad, hoppas det inte regnar!
Snälla Gud gör så att det inte regnar imorn, du kan väl iallafall lyssna på en av mina böner?

Kommentera

Publiceras ej