Today Im in love

1kommentarer

Åh mitt hjärta stanna nästan idag när jag fick se denna underbara varelse, med sina ögon sa den bara: Ta hand om mig!

Okey nu är det inte så att jag sett en kille jag vill ha utan en underbar lite hund på 9 mån. Jag fick in en annons angående denna lilla varelse eftersom ägaren var mycket sjuk och inte kunde ta han dom den.
Emelie han Inger, skulle jag då kunna ja lilla Mollie hos mig?

Tänk på alla fördelar:

♦ Att slippa vara ensam

♦ Jag skulle slippa att sätta upp en lapp på ICA om att jag vill ha en hund att gå ut och gå med (varav mina vänner skulle inte behöva skämmas)

♦ Varför ha en kille när man kan ha en hund?

♦ Mina promenader skulle vara så mycket bättre med en hund (Tänk Sandy, du & ja plus en liten hund..flört flört)

Nackdelarna:

♦ Jag är student

♦ Jag tränar och tävlar ganska ofta

♦ Jag bor på 20 kvadratmeter


Tyvärr så funkade det inte att lägga in en bild på just den hunden, men det är iallafall en Irlänsk Röd Setter!


Bild: Hundaktiva.se

1 kommentarer

Anonym

23 Jul 2009 22:36

De vore grymt! och jag håller med, varför en kille när man kan skaffa vovve! ;D

Kommentera

Publiceras ej