För första gången

2kommentarer

på 3 veckor av mitt sommarjobb känns det faktiskt som jag har jobbat. Det har varit fullt upp hela dagen, folk har ringt och vi har tom haft kö, de ni.
Sen att de krånglar med producenterna får mig att bli tokig, vi gör rätt o dom gör fel, vi får skiten o dom behöver inte påverkas. Men sånt är livet kanske?

När man sitter här på måndag och har helgen bakom sig längtar jag redan till nästa helg. Har nått inplanerat nästan varje helg, så snart kommer inte Umeå att vara så långt borta.
Det var som vi sa igår jag och Emma, hon bor i Blekinge annars. Det känns konstigt att åka tillbaka, nu har man vart här hemma så länge, kommer allt vara som vanligt? Emma drog den här parallelen också, kommer man ha kvar samma vänner?! Det hoppas jag då verkligen för min del att dom/ni är!

2 kommentarer

marie

28 Jul 2009 16:33

Tack så jättemycket :) Förresten, vet du om det är många enångrare som ska kika på backarna på lördag?

marie

28 Jul 2009 23:21

Det gör vi nog! :)

Kommentera

Publiceras ej