Blir lite less faktiskt

1kommentarer

Satte upp mig på 3 stycken lägenheter igår och idag när jag kikade var jag inte bland de 9 främsta på någon av dem. Jag kommer få bo kvar i mitt ruttna lilla rum för alltid. Snart lägger jag ut en annons på blocket där ja undrar om det inte är någon som vill flytta ihop med mig!

"Vill du flytta ihop med mig"
Jag är en snart 20 årig tjej som tröttnat på min korridor eller rättare sagt fransyskan som tar mitt porslin, inte diskar och försökte sno mitt citronpeppar.
Mina intressen är att retas & shoppa . (Vem har sagt att shopping inte är träning). Jag älskar även att höra på när folk släpar sina fötter i marken, (ett extra plus till dig som gör de). Det krav jag har på dig är att du försöker att fråga om lov när du lånar någonting och att du inte tar mitt citronpeppar!

Är du lägenhetskamraten för mig?
Är du ful, snygg, tjock, mager, svensk eller osvensk?!
Hör av dig till:
Mys Med Mysiga Mysan
eller
MM = Mongo Mysan

1 kommentarer

malin

08 Jul 2009 18:24

haha, sööötmysan :) du får slå lite på henne i din korridor om du inte hittar annat boende :) hoppas allt är bra med dig & att du har en rolig sommar! kram

Kommentera

Publiceras ej