Vart kommer min trötthet ifrån?

0kommentarer

Jag är jämt trött, försöker verkligen sova med är lika trött när jag vaknar ändå. Måste verkligen ta tag i det och lägga mig i tid på kvällarna, de här funkar inte i längden.
Hur kan jag ha blivit så här seg, i somras var jag upp med tuppen ock låg i sängen tidigt. Men då hade jag fasta tider, föräldrar som fixade allt och ingen dator jag satt vid hela nätterna. Skärpning Mysan!

Jag fck ett väldigt glädjande sms idag om att Hanna en av mina bästa vänner funderar på att börja läsa här i Umeå. Det är verkligen en grym nyhet, vi har känt varandra sen vi var 5 år, bott på samma gata och hon är bra den tjejen :) Vilket team vi skulle bli här uppe, vart sugen på lägenhet, trots att hon sagt att hon INTE vill bo med mej, för att jag är så slarvid, men hon ska nog gå att övertala ;) hihi


Haha, vacker bild (NOT)
Den är iallafall från första veckan här uppe då hon bodde hos mig :) Den veckan hände det mycket, första festen, första tåren föll ner för min kind pga av någon, skolan började och livet här i Umeå startade.

Snart ska jag kila ner till sandra för att fixa en sak, hemlis ;)

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej