090120

0kommentarer

Efter att ha kommit upp i bra tid (eller i rätt tid) flöt dagen på mycket bra.

Den nya kursen tror jag kommer bli svår, redan idag insåg jag att det kommer behövas läggas ner mycket tid för att studera och det vet ju alla vad jag tycker om de. Det roliga var iallafall att träffa alla igen, vissa har mna inte sett sen vi slutade före jul, trevligt återseende av vår lilla grupp också! :)

När vi nött igenom tre timmars föreläsning strejkade min mage och ville ha mat, Droskan mat ;) Att jag sedan äter så jag nästan inte kan gå är kanske ingen höjdare, men jag var ju inte hungrig iallafall. Med de bästa sällskapet gjordes stan och bland annat inhandlades en ny plånbok, vilket verkligen var på tiden. 

Jag brukar inte helt plötsligt få lust att vilja springa men idag måste de ha vart nå fel på mig när jag ville de. Kan bero på att jag känner att jag måste få bätre kondis för att orka spela. Sen att det är bra för kroppen är ju ett plus i kanskten också. Ska försöka börja med att springa mer på gymmet och inte bara köra de gama vanliga.

Elitseriematchen var en riktig rysare, jag är nog nervösare än de som spelar, inte hjälper de att HAN som sitter brevid är lika nervös som mig. Laget spelade bra och tog en poäng som är väldigt viktig om vi ska ta oss till slutspel!
Bra jobbat alla! Ger lite beröm till os på läktaren också som hejade fram de hela.

Nu borde jag sova, imorn går jag 9-12, 13-15.30 FY FAAN!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej