Upp och ner

0kommentarer

Mitt spel går verkligen upp och ner, jag blir less och då blir det bara värre.

15 saker om mig själv

1.
Jag är extremt rädd för ormar, det är många gånger jag låtit bli att göra saker pga rädslan (fobin)

2. Får ofta tacklas med min nervositet

3. Har saker planerat vid 70 års ålder ;)

4. Är extremt glömsk och slarvig

5. Får dåligt samvete, näst intill panik om jag inte tränar

6. Tänker för mycket  på vad andra tycker/tänker

7. Sitter vid datan alldeles för mycket

8. Har ont i magen väldigt ofta

9. Är ganska snål

10. Älskar att busa

11. Är ett barn ända ut i fingertopparna

12. Är ganska så bortskämd

13. Väldigt kräsen när det kommer till mat (dock blivit bättre)

14. Hatar när männiksor i min närhet är sur eller besviken på mig, mår sjukt dåligt då!

15. Vill verkligen tatuera mig!

Detta är nog jag i ett nötskal

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej