Sorry

0kommentarer

Ledsen Linus att jag uttalat mig om att jag inte är en hockeybrud, men jag kan säga så nu eftersom du ändå inte är hemma. Annars skulle jag såklart vara en sådan.
Men en sak är säkert jag kommer aldrig bli tillsammans med en hockey kille igen. Nu ska man inte säga aldrig, men helst inte. Så kräsen är jag, sätter upp vissa krav trots att jag bara ska se glad ut, för jag kan ju inte få vem som helst liksom.

Imorn blir det att fara till Sundsvall för att shoppa, äntligen! Egentligen borde jag kanske inte shoppa men det riktigt bränner i mina fingrar. Jag vill hitta billiga och snygga kläder, snälla Gud ge mig de! Jag låter mig till och med bli kristen i tre sekunder för att de ska ske.
Funderar även på att ta en pubmacka och drömma mig tillbaka på den gamla goda tiden då onsdagar var den klassiska gå-ut-och-endast-ta-pubmacka-onsdagar...men alla som känner mig rätt vet att inte bara blev en pubmacka, de vart en och en annan cider/shot/drink också....


Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej