Sjuka

1kommentarer

Snart har alla i min familj åkt på den där sjukan som lagt sig som ett täcke över Enånger. Syster måste åka hem bara pga att hon inte vill bli sjuk, förstår henne verkligen. Vem riskerar att bli sjuk frivillgt liksom, inte jag?

Har vart ute och tagit mig en liten promenad ikväll tillsammans med lillen och lady. Det är skönt att bara strosa runt och prata, för så där mycke powerwalk vet jag inte om det blir när man går med henne. Haha, hon är så söt min lilla lillen.

Just ja, sen var det där med hemtentan också, måste verkligen sitta imorgon och få så mycket som möjligt gjort, Vore grymt skönt att få den gjord så jag kan slappa nästa vecka.

Funderar på att gå upp och kika på hockeyn inatt, men jag är ganska seg så vi får se hur det blir med den saken. Sen är jag ju egentligen ingen hockeybrud trots att flera av mina vänner är hockeynördar! :P



Mysan♥

1 kommentarer

Linus

06 Jan 2009 08:04

"Ingen Hockey brud" hur vågar du skriva så på en offentlig blogg?



Gott nytt år syster, i år ses vi igen!



Kramar!

Kommentera

Publiceras ej