Seg dag

0kommentarer

Efter mitt lilla breakdown igår sov jag ut ordentligt och vandrade på morgonen mot Iksu för att träna. Vart först en halvtimme på cykeln medans jag tittade på Top Model Australia, jag och Johan gissade på rätt person som åkte ut. Efter att killarna dumpat mig för bastu ville jag få ut lite aggresioner genom att springa. Dock gillar jag inte att springa på iksu, det är varmt och mycket folk. Sen brevid springer det alltid folk som är snyggare och har bättre kondis än mig det gillar jag inte!

Hade en lektion idag som bestod av muskel laboration, vi gick runt på gymmet och kikade på olika rörelser som sker i musklerna. Om det är en flexion, extension, abduktion eller adduktion, sen vad musklerna har för ursprung och fäste. Jag förstår inte hur jag ska klara av att lära mig allt sånt till tentan, men men NÖTA NÖTA!

Jag måste verkligen packa inför fjällen imorn, sen har jag världens längsta dag i skolan imorn. Två föreläsningar som är tre timmar styck, känner jag mig själv rätt vet jag att de ommer tappa mig efter ett tag. Tur att det inte bara är mig de tappar utan även Jonatan, samtidigt!


Kom och tänka på hur grym sommaren 05 var, det var Gotland, jag var brun, emma var liten och jag var mycket i stugan. Denna sommar hoppas jag kommer bli ännu bättre, Gotland med massa grymt folk, jobba, ev stockholm med Yo, vara i stugan, umgås med vänner, SOLA, tripp till Umeå och vara med gänget. Hoppas verkligen allt blir av :)



Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej