Plugg och åter plugg

0kommentarer

Kom precis hem från årets första elitträning, formen var inte så dålig som jag hade trott. Spelet flöt på hyffsat, men i mixen spelade jag sämre. Som alltid är de där korta framme på nät som förstöri allt, måste verkligen nöta så de sitter.

Dagen i övrigt har varit seg och egentligen inge rolig alls. Åkte till skolan vid  för att kunna plugga, satt faktiskt och var seriös fram till klockan 12 då det var dags för lunch. Eftersom jag verkligen är en pasta människa fick det bli stuvademakaroner med köttbullar. Tog med mig wook så jag ska slippa laga mat nu ikväll för att ha med i skolan imorn. Jag är verkligen hur bortskämd som helst med att få gratis lunch varje dag, först¨år inte riktigt alla som orkar stå o laga varje dag. Men det kommer väl en sådan dag för mig med, just nu är laga middag nästan det jobbigaste som finns.  Tur att man har varit på "Hotell" i tre veckor och fått middagen serverad när man kommit hem, men nu är det andra bullar, välkommen tillbaka till verkligheten Mysan.

Jaha, nu är det dags igen, plugga...Men jag får se framåt, jobbar jag på bra så kanske jag blir klar nångång, förhoppningsvis. Hade jag inte haft tentan att göra skulle jag gått och lagt mig och kollat på The Hills, men det får bli till helgen. Då har jag något att längta till...ge mig helg och en klar tenta nu tack!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej