Packar

0kommentarer

Kan det vara så svårt att packa, tydligen verkar det vara så för mig. Jag plockar lite här och lite där men kommer liksom ingen vart, fast så är det nästan alltid när jag ska göra något, hittar något annat att göra istället. Pjäxor, skidor, strumpor, underställ, en massa varma kläder med mera, allt ska med! Jag ska inte frysa!

Skönt att ha helpension i några dagar, så bortskämd blir man ju nästan bara hemma, men skönt för omväxlingen skull. Jag som älskar hotell frukostar kommer se till att vara där tidigt och njuta, sen är det hotell frukost helgen efter också, kan det bli bättre? Jag ska ut och fara ganska mycket denna månad, åka hit och dit. Imorn Kittelfjäll, söndag Umeå, fredag Enånger, fredag Falun, Söndag Enånger, Måndag Umeå och sen är det uppehåll en helg sen blir det Sundsvall. Vilken tur för mig att jag gillar att åka runt då :)

Längtar att få åka hem nästa helg, även fast det inte blir så länge med mycket lär hinnas med. Sen ska ja ju visa Yo den vackra byn och umgås med mina flickor :) Och som grädden på moset ska vi ju tävla också, min andra tävling för den här säsongen (SJUKT) om man inte räknar med serien. Fast jag räknar inte serien när man vinner med 21-0, 21-2 det är inte tävling de. Hoppas allt går bättre än vad det har gått den här veckan iallafall.

Kom nyss hem från en träning med lite fys/tempo i, 2 mot 1 i 15 minuter. Det är inte att leka med när man ska ligga på
90 % hela tiden, men det hjälper att försöka jobba på psyket att man faktiskt orkar. Sen älskar jag Rasmus Onsdags träningar, dom är varierande och roliga. Skönaste vinsten idag var att jag vann den avgörande klunsen om vem som skulle slippa sopa hallen, jag fick dock priset att plocka in alla bollar, men jag vart ingen sopa iallafall ;)

Just de, packa var det ja!

None
Jag i brills ;)

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej