Oh my GUD

1kommentarer

Jag är så jävla trött, hur ska jag orka göra något alls ikväll?

Igår innna jag skulle lägga mig upptäckte jag att jag hade fel på avloppet, det är inte första gången utan 3:e sen jag flyttade hit. Jag börjar bli sjukt less på att det alltid ska vara fel på de och att det ska lukta unket, för det gör det verkligen. Fyyyy!
Funderar på om jag ska ta och skrubba golvet med såpa inne i badrummet, men orkar jag verkligen de?

Tanken var att jag skulle träna med Lisa en timme innan Tjejprojektet men mitt i allt fick jag tigga om skjuts hem för att låsa upp till killen som skulle fixa avloppet. Tjejprojektet gick bra trots att jag var själv men elva nybörjar tjejer i första gruppen. Som tur var det en mamma som var med och hjälpte till med en ny tjej som inte spelat förr, hennes hår skulle jag verkligen vilja ha.

På den andra tiden var det bara tre tjejer så jag fick vara lite mer aktiv. En av de som sitter i styrelsen pratatde med mig angående att vara någon slags "fadder/mentor" åt de yngre spelarna i klubben. Jag tycer det låter som en bra sak och väldigt intressant, roligt att få dela med sig till andra. :)

Uscha, tröttheten kommer igen!

Mysan♥

1 kommentarer

porreee

24 Jan 2009 23:16

Heey skönt att det gick bra idag :) Vems hår ville du ha fattade inte den delen hahaha :D kram från östersundsporre

Kommentera

Publiceras ej