Matkoma

1kommentarer

Ahh jag har hamnat i matkoma (tacos) och orkar inte röra mig, inte minst göra mig klar.

Hade en lektion idag som bestod av knälabb, vi kikade på knät och gick igenom dess delar, intressant och inte så svårt. Men det är sjukt att det bara är en del av allt vi ska lära oss, får nöta lite i helgen.

Var sedan med Jange och tränade i hallen, vi körde ben och lite match. Förr var jag verkligen en som inte brydde mig om jag förorade med nu på sistonde har jag gått och blivit mer tävlingsinriktad. Dock vet jag inte om det är positivt eller negativt..Jag förlorade iallafall matchen, fan åh! Bläää!

Jag åker till fjällen på torsdag och min skidjacka har gått sönder lite så idag på Intersport slog jag till och köpte mig en ny. Den är två delad så jag kan använda den även till våren om de regnar (vilket jag inte hoppas, hatar regn). Sedan var det även rea på klänningar på en annan affär, så två klänningar fick följa med mig hem idag. Hade fått lön idag också, ett mycket glädjande besked :)

Ska snart iväg på bio, Benjamin Buttons otroliga liv. Hoppas på att den ska vara bra, de blir jag o grabbarna som ska kika. Hoppas verkligen på att det inte är en film så jag sitter och gråter, lite smygpinsamt och jobbigt.

Mysan♥

1 kommentarer

syster

23 Jan 2009 20:52

bra att spendera hela lönen första dagen syster, du som lärt dig spara?;) haha

Kommentera

Publiceras ej