LESS

6kommentarer

Om man lägger ner så mycket tid och energi på något man brukade tycka vara det roligaste borde inte det löna sig? Just nu är jag så less man kan bli, jag var nästan påväg att börja gråta i bilen hem från träningen. Det jag vill göra är att hitta den där glöden som gör att allt funkar och jag tycker det är skit kul igen. Inte hjälper det att jag känner mig värdelös som människa, en äcklig lort de är vad jag är!

Har så mycket som ligger som en mur inuti mig som egenligen bara vill ut, men vet inte hur jag ska säga eller skriva de. Lika bra att hålla det hos mig själv, kan bli så mycket fel annars....














Nu ska jag och The Perishers ta och deppa sönder i mit lilla skit rum i en stad långt bort hemmifrån

6 kommentarer

Anonym

26 Jan 2009 21:24

Du är bra My <3 saknar diiiiig!!!!!!!!!!

Titti

26 Jan 2009 21:26

Du är bra My <3. Saknar diiiiiiiiiiiiiiiig!!!

syster

27 Jan 2009 17:25

du är bra syster!

bara att kämpa på, som du alltid brukar säga åt mig!

<3

Mysan

27 Jan 2009 22:46

Jag saknar dig också Titti min lilla Darling!<3 Du är bäst! Jag får sånna där nostalgi dagar när jag tänker på allt roligt vi gjort! :)



Majsen: Vi får kämpa bägge två! :)

Linnis

28 Jan 2009 20:17

Har också en period då ja inte känner mej annat än less och tröött. men de är så ibland, plus att de är mörkt ute hela dygnen också! Men vi går mot ljusare tider och allt kan ju faktiskt bara bli bättre :)

Sköt om dig! <3

Mysan

28 Jan 2009 22:07

Ja allt kan faktiskt bara bli bättre :) Men ibland behöver man deppa också! Saknar dig min lilla toka! <3

Kommentera

Publiceras ej