Helgen

0kommentarer

Inte visste jag att jag var en sådan talang (skryt) på bowling inte, ojoj...

I helgen var det Östersund som stod på schemat, vi var två hyrbilar som for iväg. Den ena med tjejerna + coachen och den andra med grabbsen. Vi anlände vid 22 tiden efter att ha åkt i nästan fem timmar, sjukt segt att åka. Väl där vart det att sega framför tvn innna alla gick och la sig.

Eftersom vi bara hade en match igår så låg den så sent som halv två, så morgonen bestod mest av att vi degade och sov innna vi åkte till hallen. Matchen var inte mycket till motstånd, vi vann så enkelt som med 8-0. Det mest ansträngande var nog att tugga bullarna som dom bjöd på, sjukt goda bullar.
Klockan var inte mycket när vi var klar så vi bestämmde oss för att hitta på något och bowling vart de. Min runda började bra för att sluta strålande, jag var grym helt enkelt. Nu låter jag väldigt skrytig men jag har aldrig spelat så bra bowling nångång i hela mitt liv. Min familj brukade alltid på loven åka och bowla, antageligen för att dte var det enda mamma kan slå oss i, haha.
Kvällen avslutades iallafall med att plugga, i 3 timmar låg jag och läste, fy fan.

Matcherna idag gick bra, vi vann alla. Trots att jag spelade som en gående kossa i singeln, jag var så dålig, sämre får man nog leta efter..men men jag vann och det är det enda som räknas. Jag var 100 % hela helgen och laget vann, det är huvudsaken de.

Näe nu ska jag ta och göra något annat, lugnet inför stormen skulle jag nog kunna säga de. I veckan blir det att plugga till max!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej