Helgen

0kommentarer

Att helgerna går så snabbt är tråkigt för en person som älskar att slippa plugga. Lite konstigt att jag ens pluggar om jag egentligen är för lat för att göra de. Därför hoppas jag att den nya kursen vi börjar imorgon ska vara intressant så även jag kan engagera mig.

Helgen har vart bra på många sätt, dels har min familj vart här men sen var utgången igår den bästa på länge. Efter träningen på lördagmorgon blev det till hänga i hallen för att kika på badminton. Jag var ju där mycket för att få se mina småsyskon spela, men hann inte se en match innan jag måsta fara.

När sminket satt någorlunda och skärpet satt i midjan var jag klar för att bege mig tillsammans med min vapendragare mot Ålidhem. När flötpizzan lagt sig nere i bildäcken kom mättkänslan och festen kunde börja. Klockan var nu ungefär 7 när ölspelet samlade alla som packade sillar runt bordet, ölspelet är farligt på så sätt att man oftast får drick mycket så snabbt. Och det hjälpte inte precis att vara sämst för det ledde till att det vart en hel del drickande.
Min sötfis Nadia kom förbi och vi skapade oss en bubbla vid Tv:n där vi satt och snackade och drack resten av tiden. Jag hade fixat Kicki som chaffis som var väldigt lämpligt. Hon körde oss till rex i rättan tid, annars hade vi nog inte kommit in.

Kvällen fortsatte i det goda tecknet, vi dansade, skrattade och önskade Lady Gaga- Pokerface hela tiden. Att vi sedan satt som de Tre  Musketörerna på Donken gjorde inget, även där drog vi på smailgroparna. Nadia konstaterade att ingen vill jobba på donken en sådan kväll, fy fan va slibbigt! Tur att vi är fattiga studenter istället som tar lån ;)


                                                                                 Grym kväll!



Heeej Pooore!
 

Kommentera

Publiceras ej