Hej hopp

0kommentarer

Nu sitter man här igen, måste erkänna att det är sjukt svårt att inte slinka in på internet när man sitter och pluggar vid datan. Men det var väl kanske ingen nyhet....
Känns som jag vill skriva mycket på sista frågan, så efter min ev. sväng till ica kanske jag kan ta och skriva lite. Eller rättare sagt så måste jag, imorn ska skiten in. Mysan säg hej till ditt första U i universitete, faan!

Träningen igår var både rolig och det känndes som jag spelade bra. Var den som vann matchen 2mot1 på min bana, stolt* Näe då, men flytet fanns där, skönt efter tisdagens misslyckade träning. Det enda tråkiga just nu eller rättare sagt har det varit så under hela säsongen är att jag inte tävlat så mycket. En riktig tävling under hösten + serien och det går inte att jämföra med förra säsongen när det var tävling nästan varje helg, saknar de!
Men en del av det som gjorde tävlingarna extra bra förra säsongen får jag ta del av nästan varje dag nu istället! :)



Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej