Fy My

1kommentarer

Ja det stämmer verkligen, Fy My.
Har tagit mig en lite paus ifrån pluggandet, en paus som egentligen jag inte har tid med. Men vad ska man göra då när man inte förstår frågan? BLÄ!
Min känsla just nu är så här, jag gör tentan och hoppas på det bästa. Annars får jag ju bara göra om den, inge kul kanske men jag orkar inte just nu. Mitt motto är iallafall: Gör det bästa du kan, det kanske räcker länger än du tror.

Imorse var jag duktig genom att jag var uppe vid tjugo över sex och åt köttbullemacka, åkte sedan till IKSU för spinning kl. 07.15. Jag har gått och blivit så lat på mornarna, vid den är tiden förra året var jag upp med tuppen, morgon träning kl 06.00 i hudik vilket innabar resa hemifrån vid 05.10, sjukt! Nu skulle jag nog inte ens komma på tanken att komma upp så tidigt. Men samtidigt måste jag erkänna att jag saknar morgonträningarna, dom var roliga och efter fick man den efterlängtade frukoste på skolan för endast 15:-....OJOJ de var tider de!

Börjar sakta men säkert komma in i mitt brukliga träningsliv igen, har redan haft 4 pass på tre dagar och då tillkommer det ett ikväll. Det är så skönt att träna, jag blir så glad av att röra på mig. Skulle någon säga till mig att jag inte fick träna vart skulle mitt liv ta vägen då? Jag har ställt den här frågan förr men, vad gör man när man inte tränar?
Jag har då inget bra svar för det har aldrigt vart så att jag inte tränat.

Näe undra om jag ska ta mig själv i kragen och börja försöka förstå/skriva tentafrågan nu då....som sagt BLÄÄÄÄ!

Mysan♥

1 kommentarer

Linus!

15 Jan 2009 16:36

Härligt att höra att du börjar hitta tillbaka till rutinerna igen, sakta men säkert. Det är bäst det.



När du löser frågan så skicka ett mail till mig!

Såklart inte din tentafråga, utan vad man gör om man inte tränar:)



Ha de jättebra, Kramar!

Kommentera

Publiceras ej