.....

1kommentarer

Less jag blir på mig själv!

Igår kikade jag in de sista The Hills avsnitten som låg ute på http://www.mtv.se/mtv/?EpisodePlayer=true&StoryTypeId=128&seasonStoryId=69345 och när jag vaknade imorse drömde jag levde ett liv som dom gör. Att jag vaknade av ett sms och inte min väckarklocka är så jävla dåligt gjort!
Vi skulle börja med ny kurs idag, oblikatorisk var det att vara där, men vart var du Mysan? Jo du vaknade som sagt av Nadia skickade ett sms med texten - "Vart är du?" Klockan var då 09.10, vi började kl. 09.00. Fick henne att dra en lögn om att jag var sjukl och hon får nu ta all info åt mig. Jag blir så less, ska börja ha en väckarklocka i andra delen av rummet igen, då måste jag liksom gå upp för att stänga av den.

Vi har egentligen föreläsning nu också men jag sket i den bara pga att jag vet att jag skulle skämmas ihjäl om jag kom in sent, jag hatar att vara sen! Tänk allas blickar och kommntarer (töntigt) men jag är verkligen sån, är jag sen kommer jag helldre inte. Roligt är att när jag gick grundskolan hemma i Enånger gick jag alltid typ 40 minuter innan skolan började. Skolan ligger ungefär 1,5 km hemmifrån och det tog typ 10 min att gå dit, men jag kom aldrig sent iallafall! På gymnasiet tog jag alltid en buss tidigare om det var så att annars skulle jag komma precis när vi skulle börja. Då åkte jag helldre in tidigare och bara slappade på skolan. Låter töntigt och sjukt, men sån är jag!

Måste ner på stan men min mobil idag, får se vad jag får för dom om vad de kan göra för nått åt den....en ny kanske? DYRT!

aja, en dusch o lite frulle kanske! :)


Mysan♥

1 kommentarer

Fia

19 Jan 2009 19:48

men mysan, klant ! :P

Kommentera

Publiceras ej