En mysig dag

0kommentarer

Okey vi skiter i hur morgonenn började, det var jävligt klantigt men lifes goes on, right?

Efter det lilla missödet med försovningen begav iallafall jag mig ner mot stan för att luncha med Nadia. Vi satt på en av Umeås gallerior, åt paj, pratade och skrattade. Vi gick igenom hur lördagskvällen var och att vi verkligen måste göra om de, för det var verkligen kul.
Anledningen egentligen för min lilla tripp ner till stan var att jag skulle fråga någon angående min trasiga mobil, hände ju ett litet missöde med den, tyvärr! Med en mätt mage och suget efter att ha en hel mobil vart det ett spontan köp, det känndes verkligen helt rätt. Lite kärlek vid första ögonkastet faktiskt!

Så den 14/2 då alla andra firar Alla Hjärstans dag ska jag fira tillsammans med min nya älskling! För annars hatar jag den dagen, det var inte ens kul när man var mindre. Jag förstår verkligen hur utfrysning/mobbing syns på den dagen, får man ingen ros eller nå annat blir det bara ännu värre. Tänk de som aldrig får känna sig uppskattad !
Så med detta lilla inlägg vill jag bara meddela att vid den dagen kommer jag gräva ner mig för att sedan återuppstå dagen efter, förhoppningsvis!....lr?

Imorn ska jag upp, så äre bara!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej