En lyckad kväll

0kommentarer

Kvällen vart lyckad med allt från umgäng, drinkar, uteställe med mera. Jag blir inte bakis men är fortfarande väldigt trött, hela dagen har gått åt till att sega runt..Är man lat om man inte orkat byta kläder från igår? Men jag ska iallafall åka o bubbla snart`= mysan goes lite fräschare!

Eftre varje utekväll tänker jag att det ska bli min sista på länge, skulle jag inte åka till fjällen på tors skulle jag kunna hållla det löftet. Men mycket av den resan går ut på att festa och åka skidor, kul som satan. Men som sagt eftre den helgen är tanken att jag ska trappa ner på festandet och sånt onyttigt. Det kommer bli svårt eftersom "jag dansar aldrig nykter", men det är värt ett försök iallafall, eller?

Imorn är jag ledig och ska plugga, det behövs verkligen om jag ska klara den här kursen. Muskler och ben hit och dit!

Avslutar med en vacker bild sen igår, jag och min sötfis.!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej