Äntligen

1kommentarer

Idag var dagen då det var inlämning av hemtentan, egentligen får man väl lämna in den när man vill, men varför inte dra ut på det in i de sista? DEt är värkligen Mysan stilen de, vänta så länge de går alltid ute i sista minuten med arbeten. Sandra och jag gjorde en väldigt behövlig sak idag, vi bubblade på IKSU för första gången sedan jag kom tillbaka från "lovet". Och kan du tänka dig att det var lika skönt nu som då :)

Min familj har även kommit hit, inte enbart för invadera mitt rum utan också för att tillbringa hela helgen på hallen. Mamma vart lite brydd när jag sa att jag hade hela helgen uppbokad -"Ska du inte vara med oss när vi är här då?" Tyvärr Mammsi men jag har faktiskt "ett liv" här uppe utan er också. Imorn blir det träning, bubbel, kik på hallen och sedan Fest!

Efter att Idol säsongen är slut har jag och Sandra hittat vår nya fredags tradtion nämligen Let´s Dance. Enligt mig är det inte lika bra som idol, men man får väl vänta tills de blir lite bättre så kanske jag ändrar mig. Det är så härligt att umgås med mina två V och det finns alltid ett leende på läpparna, precis som det ska vara!

Just ja, laddade hem ett OTH avsnitt idag, hoppas hopppas hoppas att det fungerar.....

See ya!
Mysan♥

1 kommentarer

SORREPORREE

18 Jan 2009 16:50

MYYYYY HAHA VARFÖR HAR DU INTE SAGT ATT DU HAR EN BLOGG DIN SMYGARE :D

Kommentera

Publiceras ej