3 veckor

0kommentarer

Låter helt sjukt när man tänker efter, 3 veckor hemma. Så länge har jag inte vart hemma i sträck sedan jag flyttade för några månader sen. Har varit hemma max 4 dagar i sträck och sedan bara längtat tillbaka, men gör jag verkligen de nu?
Jag har haft de tre bästa veckorna hemma, dock har jag varit sjuk men det gör inget. Jag har tillbingat s¨å mycket tid jag kunnat med de som står mig närmast. Eftersom jag vart sjuk har inte tränings stått högst upp på min prioriterings lista som vanligt och den där bull magen ska bort!
Men samtidigt vet jag att jag trivs så bra där uppe, alla som frågar hur jag har det får samma svar tillbaka: Jag skulle inte kunna trivas bättre! För så är det faktiskt, jag har vänner som gör min dag, träning som gör mig hel och en sorts egentid som ja mår bra av.

Igår var iallafall min sista hela dag hemma eftersom jag åker idag klockan fem. Fast hemma och hemma vet jag inte om jag ska kalla de. Tog tåget till Sundsvall för en hel dag av shopping med Hanna, vi shoppa upp hela staden och tog en liten paous genom att käka kina mat, mums! Vi kom hem och plockade upp lillen innan vi for hem till H och M för att vänta att tiden skulle gå. Vi hade bord bokat på bockarna till kl. 7, det var så kul att få umgås med mina tjejer sista kvällen. Vi år pubmacka för 25:- och skrattade. Roligast var när jag och lillen försvann och nästan avled av skratt.
Eftersom det inte går sådär jätte ånga bussar till Enånger väntade vi hos H genom att kolla på det senaste OTH. Vi var tre gråtande tjejer som grät i kapp, lillen ligger en säsong efter men grät endå.
Natten spenderades genom att sova sked med min favorit lillen, tror både var trötta eftersom vi slocknade ganska på en gång. Det var ett bra avslut på en bra dag!

Vaknade upp imorse av att det var tyst i hela huset, hela lillens familj hade lämnat mig sovande. Det var bara att kliva upp och gå hem och äta frukost. Nu har hela dagen gått åt att packa, att jag fick sitta på väskan för att få igen det var inte så konstigt med alla kläder som låg i. Tur att familjen kommer upp nästa vecka så de kan ta med sig skidorna och de som jag förmodligen kommer ha glömt!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej