090122

2kommentarer

Imorse tog jag mig en liten sovmorgon som verkligen var välbehövlig, ska då brätta att sovmorgon för mig är att ligga i sängen till kvart över åtta. Inte får man sova hela dagarna här inte, den tiden är förbi.
Väl uppe åt jag en väldigt god frukost enligt mig:
♦ Fil med müsli bestående av russin, aprikoser och annat smått & gott
♦ Två fullkornsmackor med leverpastej
♦ En Kiwi
♦ Juice

Tog sedan på mig träningskläderna, mitt super sköna underställ, springskorna, dunjackan och min rosa "fina" mössa. Allt för att vandra bort mot Iksu för att träna, det tar ungefär 20 minuter att gå hemifrån dit. Sandra och jag hade bestämt ungefär vilka muskelgrupper vi skulle träna och att vi sedan skulle bubbla efteråt. Det vart axlar, mage, biceps och triceps. Får inte jag träningsvärk imorn så vet jag inte vad!

Träningspasset  avslutades med att vi bubblade i ca en halvtimme, det är verkligen en av mina nya hobbys, BUBBLA ♥


Torsdag innebär pannkakstrorsdag och ont i magen. jag äter alldeles för mycket och sedan får jag ont. Men min mage kan ju gå och hänga sig någonstans. Synd att man inte kan ta bort den och sedan få en ny snyggare utan problem.

Sedan är det helt sjukt att man kan få sådant sug efter något gott när man nyss ätit, det är sjukt.


Städa kanske? Ehh Booooring!


Mysan♥ 

2 kommentarer

Linus!

22 Jan 2009 18:26

Oj oj oj. Det var rätt så länge sedan jag klev upp så tidigt som 08:15. Det låter som att du sköter dig bra, fortsätt med det.



Saknar dig dock:( längtar lite till sommaren.



Kramar

Anonym

22 Jan 2009 22:55

Haha, äre så alltså!? Jag saknar dig med, men som sagt ses vi i sommar, när kommer du hem?



Kramar

Kommentera

Publiceras ej