090121

0kommentarer

Efter att ha legat och grubblat igår var det väldigt trökt att komma upp imorse, men upp det kom jag iallafall.

Första lektionen var tre timmars anatomi och att ha en sådan inforik lektion så länge blir väldigt jobbigt i längden.

♦Första timmen går bra, man hänger med och försöker förstå.
♦Den andra timmen börjar det bli lite jobbigare och man känner att  ens fokus börjar på att tryta.
♦Tredje timmen har de tappat mitt fokus totalt!

Det vart inte bättre av att vi sitter två stycken brevid varandra som är exakt likadana, alltså lika barnsliga och flummiga. Så vid lunch var vi ruskigt spralliga och måsta verkligen springa av oss. Johan kom med den ideén att det var bra kramsnö till snöbollar, så vi sprang ut (jag i jonatans dunjacka) och kastade på varandra. Jag fick in den bästa träffen på Jonatan när han försökte gömma sig bakom mig, vi stod nära dörren så då vände jag mig om kasta i ansiktet på han och sprang iväg fort som fan! ;)

Inför nästa pass hade jag energi som räckte i ingefär en halvtimme sen var jag helt färdig, fick lite druvsocker av sandra och var pigg i en timme till. Efter att läraren dragit över på tiden fick vi äntligen sluta. Det är en pers för mig att sitta och "lyssna" sådär mycket. Tur att min grannen brevid är lika knäpp, de lättar upp stämningen. 

Mysan♥ 

Kommentera

Publiceras ej