090102

0kommentarer

Vaknade upp med känslan att idag är det Måndag, men sen kom jag på att så är det faktiskt inte. Alla dessa röddagar och små helger har fått mig att tappa bort dagarna. Från att ha haft helg mitt i veckan (nyårsafton, nyårsdagen) till att jobba en dag (idag), sen blir det riktig helge imorn och på måndag jobbas det halvdag för att sedan ha röddag igen. Ojoj, vad ledig vi får vara...

Kom på att jag verkligen skulle behöva börja med hemtentan idag, men hur kul är det att göra på en fredag när man kan göra såå mycket annat, speciellt i Enånger. Sedan funderar jag starkt på att åka "hem" till Umeå först nästa fredag, vad ska jag göra där redan på onsdag egentligen? Alla gå i skolan och de flesta i klassen har inte kommit dit än. Men det är ett beslut som jag inte tänker ta nu, beror lite på om ja åker till sthlm pga att syrran inte kan komma eller inte.
Huvudsaken är att jag är i Ume på fredagen för att kunna fara vidare till Östersund på lördag morgon. Det blir ett evigt farande men det ska det nog vara värt.

Just nu sitter jag på jobbet uttråkad som vanligt, finns inget att göra..Ser till att tiden går genom att läsa bloggar och kika runt på olika hemsidor. Msn som brukar vara ett ställe där jag annars är väldigt aktiv har jag inte ens brytt mig att vara in på när jag kommer hem, passar istället på att vara men vännerna hemma. Har under detta "lov" tillbringat mycket tid hos min extra familj, för som Alle säger så är jag ingen gäst där längre. Jag vet vart allt ska stå och hennes familj är som min egen.  Så jag tror nästan att jag tilbringat mer tid där än hemma hos mig, skönt värre!

Imorn ska vi nog förhoppningsvis fara till Birsta, jag ber till gudarna att så blir fallet. Dels vill jag shoppa åt mig själv men sen har ja lite små saker kvar att fixa ;)

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej