Utkast: Klädsel : ...

0kommentarer

Klädsel: Förmidagen:Jeans, t-tröja, kofta. Eftermiddagen: Myskläder = de bästa!
Middag: Bulgur med bacon, paprika, lök, sötsursås och nötter
Känsla: Trött
Plikt: Plugga! Tenta nästa vecka
Humör: inget specielt
Händelse: Somnade hos sandra med böckerna i knät
Musik: http://www.youtube.com/watch?v=bIEOZCcaXzE


På lördag är det den dagen som jag som sagt inte gillar "alla hjärtansdag", tycker den är lika överskattad som nyårsafton. Jag har aldrig haft någon som hållt mig kär under den dagen eller så (har den personen inte varit i närheten). Det är surt att se par vara kär och veta att man själv inte har någon som håller en kär. Men det är bara att satsa att till nästa år fira med någon som håller mig kär, prinsen kanske finns där ute eller så är det någon som bara inte fattat de....
Men man kan ju använda dagen till att berätta för dina vänner hur mycket dom betyder för dig, det är något jag ska göra iallafall. Vänner i vått och torrt! I år "firar" jag tillsammans med min prins :)



Mysan♥
Man ska aldrig sluta hoppas

Kommentera

Publiceras ej