Fredag

0kommentarer

Klädsel: Förmidagen:Kjol, linne, kodta Eftermiddagen: Jeans, linne, kortövertröja
Middag: Buffé på Corona
Känsla: -less
Plikt: Plugga! Tenta nästa vecka
Humör: Ganska glad (humörsvängningar)
Händelse: Var med och kikade på när sandra vart tatuerad
Musik: iTunes

Idag har jag vart med om nåtgot helt nytt, jag fick följa med Sandra när hon skulle göra sin andra tatuering. Jag som förövrigt är sjukt taggad till att göra en vart inte precis mindre de efter besöket, trots att det såg ut att göra ont blev resultatet så grymt snyggt! Nu återstår bara att hitta ett motiv och en plats att sätta den på som jag kan ha hela livet. Jag har olika förslag på vart den ska sitta:
- Nacken, precis vid hårfästet
-Lite längre ner på ryggen, mellan skulderbladen centralt placerat
-Fotleden
-Under troskanten
Kom gärna med tips på vart jag ska ha den!

Sedan är det ju fredag den 13:e idag också, inte för jag vet om jag är så skrockfull precis. Alla dagar är ju mer eller mindre otursdagar och än så länge har det då inte hänt något speciellt och snart slår det om till den 14:e.

Mysan♥
Jag lever på hoppet

Kommentera

Publiceras ej