Utmanad

2kommentarer

Jag vart utmanad av min kära vän Linus http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.3660430
Utmaningen lyder:

1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv 
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg 
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

Sju sanningar om mig:

1.
Jag är nog en lat person egentligen (på insidan)
2. Min största skräck är att bli tjock
3. Har svårt att bli kär (rädslan för att bli sårad är för stor)
4. Pratar mycket med mig själv (får bäst svar då)
5.  Stör mig på människor som ser ut/beter sig på konstiga sätt
6. Är mycket snål "sparsam"
7. Har spelat/sjungit Danny ur filmen Grease men svart peruk och allt

Jag kör en egen version av den här utmaningen istället, alla som vill/vågar och kan får anta utmaningen!

Mysan

2 kommentarer

maja

17 Feb 2009 19:36

svar: hennes blindtarm sprack i fredags och hon har fortfarande inte fått komma hem..



3:an stämmer riktigt bra, haha;)

Mysan

18 Feb 2009 00:10

hah gör den?

Kommentera

Publiceras ej