Singel tid (kvalitetstid)

0kommentarer

Ibland är det skönt att bara ta sig tid för sig själv, lite kvalitetstid. Precis en sån kväll har jag ikväll, köpt vindruvor, bakat paj, lånat filmer, köpt en tidning och ska snart koka te. Det är precis hur en singel tjejs ska se ut enligt mig, ta hand om sig själv om man nu inte har någon annan som gör de.

Dagen har varit seg då jag inte gick från sängen förens vid kl 2, hängigt att ligga kvar så länge men det var inge bra väder och jag mådde inte toppen. Blev sedan bjuden på Tacos hos Emlan, mumsigt. Bägge åt så vi nästan sprack och jag med min vanliga klantighet tappade 2 tallrikar i golvet, skämmigt, klantigt och så typiskt mig. Gör jag inte sönder nått så glömmer jag nycklarna i postfacket, ojoj skärpning Mysan!

Egentligen skulle jag vilja vara ute ikväll, men det är bara av en anledning ;) Jag jobbar på att må bättre och jag jobbar med mina känslor, inte det lättaste med förhoppningsvis blir resultatet bra.

Jag har lärt mig att ta vara på värdefulla vänner, de betyder så mycket att ha någon att prata med. Så alla vänner där ute ta åt er när jag säger att ni är guld värd!

Nu blir det paj, te och high school musical ;)

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej