Torsdag

0kommentarer

Här sitter jag med en fot som gör lite ont (men som ska läka tills på lör), en tenta som ska skrivas 14-17, en saknad av att bli omhändertagen, en längtan efter sommar och sol, en längtan efter Gotland, med myror i bralllan och en saknad efter att finna någon som är MIN!

Idag står det på schemat:
-Äta med Emlan och Yo kl typ 12
-Skriva tenta 14-17
-Packa till imorn
-Vila
-Få min fot att läka
-Om jag har tid, tillverka lite smycken

Jag hade velat skriva träna också men till och med jag förstår att det går inte när jag har svårt att stödja 100 % på foten, fan! Igår ville jag bara gråta och tycka synd om mig själv dels för att jag bor ensam i ett rum, mamma var inte här och tog hand om mig och att det gjorde ont! Imorse var jag nära på att svimma, förståligt om man inte äter något på kvällen innan, men efter att ha lagt mig ner på golvet och svettas lite var jag på G igen sen.

Här är en mixad cd som jag och Yo har lagt ihop för att ha något att lyssna på i bilen:

-Kids, MGMT

-The first day of my life, Bright Eyes

-You only live once, The Strokes

-Still counting, Volbeat

-Run, Leona Lewis

-Sprialling, Keane

-All over you, Live

-Sex on fire, Kings of leon

-Hit that, The offsprings

-Gotta be somebody, Nickelback

-Touch you right now, Basic Element

- Hurtful, Erik Hassle

-I wish i knew you, Amy MacDonald
-First time, lifehouse

Läsa lite till kanske?

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej