Sundsvall

0kommentarer

Igår (fredags) packade vi in i tre minibussar för att bege oss till Sundsvall, resan gick bra trots att jag höll på att frysa ihjäl, kallt ute och kallt i bussen = ingen bra mix. Väl framme vart det lite chillande famför tvn innan jag somnade till musiken i min ipod, spellista "lugna".

Efter en sjukt god hotellfrukost så tidigt som klockan 7(!) och en färd i en svinkall minibuss, var det ändå en timme kvar innna jag och Yo skulle spela. Och som vi spelade sen, eller rättare sagt var det jag som var sämst, som vanligt! Det jag skulle behöva är att be nån jävel sparka mig på smalbenet varje gång jag drar ner racketen, då kanske jag slutar med de.
Pga min fot lämnade jag wo i singel (jag som älskar singel) NOT! Hade jag vart bättre hade jag säkert tyckt det är roligt, men inte nu. Så mellan min mix kl 09.25 och min dubbel 16.30, vad gjorde jag då?

-Såklart vart det att tjaffsa med min bästa kompis, vi hackar på varandra om alllt, roligt då ingen tar det seriöst. Jag brukar faktiskt sakna vårt tjaffs, de är jobbigt att inte kunna ses som förr, jag  som alltid hängde på deras kökssoffa. 
Men tillbaka till spelet, vi spelade grymt bra i första set av vår dubbel, men vad hände sen då? Jag vart som en missande-ful-jävla-gris, lessamt som fan! Men jag tror ingen av de som spelade idag hade en riktigt toppendag, ingen spelade på topp, tråkigt värre!


Upp med racketen var det ja!


Jag garvar alltid när jag ser den är bilden ;)

Kvällen bestod av mys på ett mysigt café med bästa yo, vi satt i hängande korgar (ett måste i min framtida lägenhet) drack te och åt mat. Lätt övertalad som jag är vart det häng i bastun med grabbsen (ingen tackar väl nej till killar i en bastu lr). Det som var de sämst var att jag var den tjocke utan magmuskler (killarna har inge fett men muskler).

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej