Söndag = vilodag?

0kommentarer

Inte om man heter Mysan är det så iallafall!
Klockan ringde tidigt imorse (kl. 07.45) men det vart uppgång runt en kvart över/halv. Var trötter fast det inte vart allt för sent igår. Anledningen till att det var uppstigning så "tidigt" var för att vi skule göra en lite roadtrip till Ö-vik och paradisbadet. Kommer ihåg att jag var där när Mats fyllde 40, vilket är typ 10 år sedan, så då var jag liten det är jag inte nu. Iallafall var det jag, Yo, Emlan och Fredrik som kände oss badsugna och for iväg.
Väl framme betalde vi 195:- för bad och relax (inte värt i efterhand) men det visste vi ju såklart inte innan, men men. I ca 4 timmar badade, bastade, busade vi runt i lokalerna innan vi började dra oss mot Ume igen.

En riktigt rolig resa med bra sällskap och inte fick vi några stora skador heller, bara en MTBI och en fin bula på knät. Tror att det var en person som var med och skapade alla skador också, en person som av 10 åk lyckades åka på madrassen ca 2 ggr. (sopa) ;)

Kvällen har iallafall spenderats men huvudet nere i Idrottsmedecin pärmen, måste lägga på ett kål nu eftersom tentan är på torsdag :S Har ingen lust alls att behöva göra en omtenta sen, så det blir till att lägga ner  minst 110%  nu frams till torsdag.
 
Sitter även inne på mitt rum i hoppet om att mina korridorsgrannar ska lägga sig så jag kan gå ut (orkade inte äta middag tillsammans med dom). Den nya gubben är enligt mig skit jobbig och jag behöver inte lägga ner tid på att vara fejk glad över hans sällskap.

Nae, tvätten sen sängen med en massa häften.

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej